środa, 21 sierpnia 2013

Jak Ważna Jest PRAWIDŁOWA Regulacja Brwi?

Cześć dziewczyny!

Od kilku lat mam bzika na punkcie brwi. We wcześniejszym poście o Aqua Brow pisałam dlaczego... :)
Jeżdżąc autobusami czy spotykając i poznając różne kobitki zawsze zwracam uwagę na ich brwi. Czy są ładne, gęste, czy do poprawienia, czy wyregulowane, czy zadbane? Nie potrafię zrozumieć kobiet (podkreślam kobiet, bo nastolatki jeszcze rozumiem - sama taką nastolatką byłam ;)), które mają brwi 'wyregulowane' na grubość jednego włoska, bądź tak zwane przecinki czyli wewnątrz włoski, po zewnętrznej stronie cieniutki paseczek.
Oczywiście nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Wiele dziewczyn, którym regulowałam brwi opowiadało mi jak to kosmetyczki wciskały im kit, że nie da się zrobić cieńszych, albo że nie mogą więcej im wyskubać. Guzik prawda! Wszystko się da, o ile wygląda to estetycznie i jest zrobione porządnie! Litości drogie kosmetyczki za wyskubanie 5 włosków i wmawianie, że więcej się nie da nie bierze się 50zł ;)
Do czego zmierzam...
W regulacji są pewne zasady, zasady które można jak najbardziej naginać, a nawet i łamać. Ja nie stosuję tradycyjnej miarki brwi zrobionej z pędzelka lub patyczka - robię to 'na oko' to znaczy nie tak jak mi wyjdzie tylko patrze i obserwuje...
Obserwuje mimikę kobiety, jak łuk brwiowy wygląda gdy się śmieje, jak gdy się uśmiecha i jak gdy jest poważna i na podstawie takiej analizy zaczynam skubanie :)


Dziś główną bohaterką foto jest Beatka :) Lewa brew jest lekko przez nią wyskubana, ale nie regulowana, natomiast prawa już po mojej regulacji, jeszcze bez henny.


Tutaj natomiast obie brewki wyregulowane i pofarbowane henną, da się? :)


A dla dopełnienia jednego z poprzednich postów, brewki po regulacji i hennie wypełnione Aqua Brow! :)



Widać różnicę, prawda? Dlatego apeluje do was dziewczyny - zadbajcie o swoje brwi bo to niewiele roboty, za to efekty są piorunujące! Wyrazista twarz i powiększone oko są tego warte! :)

Buziaki.
Aga.

1 komentarz:

  1. Super:) Swietnie Ci wyszło,od razu ladniejsze oczko i spojzenie.

    OdpowiedzUsuń