sobota, 24 sierpnia 2013

Najskuteczniejszy Sposób Na Pozbycie Się Cellulitu!!!

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu szukając sposobu na pozbycie się cellulitu trafiłam na artykuł o masażu bańkami chińskimi. Oczywiście była to propozycja pewnego salonu masażu, ale zaciekawił mnie ten sposób i zaczęłam więcej o tym czytać.




Co to są bańki chińskie i w jakim celu się je stosuje?

Otóż pewnie każda z was pamięta szklane bańki, które stawiały nam nasze mamy i babcie na przeziębienie ;) Bańki chińskie są bardzo podobne, ale nie są szklane tylko gumowe i elastyczne, co ułatwia robienie nimi masażu. Bańki są mega uniwersalne, masaże nimi w różnych miejscach oddziaływują na różne schorzenia:


  • Przeziębienie, infekcje, astma oskrzelowa
  • Dzwonienie w uszach
  • Bóle: zębów, karku, szyi
  • Bóle brzucha, wymioty, wzdęcia, choroba lokomocyjna, biegunka
  • Bóle serca, nadciśnienie tętnicze
  • Bezsenność
  • Impotencja, tracenie nasienia, prostata
  • CELLULIT!!!
  • Skręcenia stawów: barkowego, łokciowego, biodrowego, kolanowego, skokowego
  • Bóle stawu kolanowego, zapalenie stawu barkowego, skręcenie nadgarstka
  • Zapalenie „korzonków”, bóle pasa
Jednak nie może ich stosować każdy, powinny unikać ich miedzy innymi osoby z tendencją do pękających naczynek i kobiety w ciąży, a niżej reszta przeciwwskazań...
  • choroby autoimmunologiczne
  •  nadmierna kruchość naczyń
  • zespoły upośledzonej krzepliwości krwi
  • czynna choroba nowotworowa
  • atopowe zapalenie skóry
  • nadciśnienie tętnicze o charakterze skaczącym
  • gruźlica
  • drgawki,
  • długotrwałe, wyniszczające choroby
  • niedokrwistość
  • niewydolność krążenia
  • wylewy podskórne oraz obrzęki spowodowane stłuczeniem lub skręceniem
  •  dla osób wychudzonych oraz u małych dzieci nie stosować baniek w okolicach łopatek, kręgosłupa, sutków, koniuszka serca, żołądka oraz jamy brzusznej
  • ciąża
Dziś mija 10 dni odkąd stosuje te banieczki i powiem wam, że efekt jest niesamowity. Już po pierwszym zastosowaniu czuć, że skóra jest bardziej napięta i lepiej ukrwiona! Po około 4 dniach zauważyłam, że cellulit znika! Stosuje je raz dziennie, do masażu używam produktu antycellulitowego Eveline 3D w pomarańczowym opakowaniu. Jestem pod wrażeniem, bo próbowałam już chyba wszystkiego i nigdy nic mi nie pomogło, a tym bardziej w tak krótkim czasie! Żałuje, że nie zmierzyłam się przed stosowaniem, ale wy się mierzcie jak tylko zaczniecie i piszcie mi swoje efekty! :) 

Jedyny minus masażu bańką chińską jest ból... Niestety boli niesamowicie, ale trzeba przyznać, że czuć iż działa ;) Dodam jeszcze, że bańki można dostać w sklepach medycznych, aptekach lub internecie, a ich cena jest niewielka. Ja zapłaciłam 30zł. :)




Dziś zamiast zdjęcia dodaje film - mój pierwszy, więc proszę o wyrozumiałość :P
Buziaki,
Aga! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz